Poskytujeme dvouletou záruční dobu na prodávané zboží.
Provádíme záruční i pozáruční servis našich produktů.
Při technických potížích zkuste hledat radu zde: Technické problémy.
Před zasláním zařízení k nám do provozovny doporučujeme kontaktovat našeho technika na tel. 605 177 611,
a to ideálně přímo u zařízení.
Dle okolností závady můžeme některé náhradní díly zaslat po předchozí domluvě přímo poštou zákazníkovi.
V případě, že je nezbytné zaslat zařízení na servis k technikovi, zašlete ho, prosím, na adresu naší provozovny:
ADEKA s.r.o., 261 01 Podlesí 181. Dopravci předejte také náš tel. kontakt 605177611 a email renatko@centrum.cz.
Do balíčku přiložte, prosím, popis závady či požadavku na úpravu a uveďte Vaši adresu pro doručení a tel. kontakt.
!!! Zásilky zaslané na jiné místo než do naší provozovny nemáme povinnost vyzvedávat!!!
Servisovaná zařízení odesíláme spolu s objednávkami v pondělí a ve středu.
Galerie produktů
Technické problémy
V případě, že se Vaše zařízení nechová tak, jak by mělo, můžete najít radu zde.
Řádně zařízení otestujte, aby se vyloučilo, že jde například o mechanické problémy na místě.
Typicky: dvířka nejedou volně v lyžinkách, dvířka jsou přimrzlá, vybité baterie atd.
1) PROBLÉM SE SENZOREM SVĚTLA
Někdy se u staršího typu senzoru "R" (fotorezistor) stane, že po nějaké době doslouží (zestárne), typicky po 5 letech.
Ovšem může to nastat i dříve a to většinou vlivem klimatu, ve kterém pracuje. Činnost v prostředí s vhkostí nad 95% výrazně zkracuje životnost senzoru.
Typické příznaky pokud je senzor již špatný:
- Nezavírání dvířek - dvířka zůstávají stále otevřená a při vypnutí a zapnutí dojde i při tmě pouze k otevírání - senzor je silně poškozen = výměna nutná.
- Zavření dvířek a následné otevření - dvířka se v noci zavřou, ale do 10 minut se zase otevřou a již zústávají otevřená - senzor je částečně poškozen = výměna nutná.
- Nezavírá při zkoušce během dne - dvířka nereagují na uplné zakrytí během dne, ale večer správně zavírají - senzor nemá správnou citlivost = výměna.
- Čas zavírání není se západem slunce - dvířka zavírají o více jak +- 15 minut jinak, než je oficiální západ slunce pro danný den - preventivní výměna.
2) PROBLÉM S VÝDRŽÍ BATERIE
V praxi může nastat, že některé baterie v zařízení vydrží jen velmi krátce (pár měsíců nebo týdnů). Pokud se toto opakuje i s dalšími bateriemi může být závada v elektronice.
Pak je potřeba zařízení zaslat na servis.
Zjevné příčiny jsou:
- Stopy vody v krabičce - na krabičce jsou znatelné stopy kapek nebo čáry po tekoucí vodě - nechat 3 dny vysušit bez zadního krytu pak kontrola funkce.
- Stopy koroze - na kovových částek je zrzavá, zelená, modrá nebo bílá koroze - zaslat na servis a výměnu elektroniky.
- Stopy elektrolitu - baterie, které jsou používány i po uplném vybití můžou uvolnit elektrolit "vytéct", odstraňuje se vše suchým hadrem a 3 dny se nechá zařízení větrat bez zadního krytu pak kontrola funkce.
- Znečištění čmelíky - pokud se do zařízení dostanou čmelíci, znečistí elektroniku, a ta poté špatně funguje a rychle vybíjí baterie - zaslat na servis a výměnu elektroniky.